Metodinė taryba

Metodinės tarybos veikla:

  • dalyvauja ir teikia siūlymus, planuojant ugdymo turinį, ugdymo proceso aprūpinimą, ugdymo kokybę ir inovacijų diegimą, nustatant mokytojų metodinės veiklos prioritetus;
  • koordinuoja mokykloje veikiančių metodinių grupių veiklą, siekdama ugdymo dermės, tęstinumo ir kokybės užtikrinimo;
  • aptaria Mokyklos mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikius, nustato jos prioritetus;
  • inicijuoja mokytojų bendradarbiavimą, gerosios pedagoginės patirties sklaidą, bendradarbiavimą su mokytojų asociacijomis, kitomis nevyriausybinėmis organizacijomis, švietimo pagalbos įstaigomis ir kt.;
  • vertina mokytojų metodinius darbus ir mokytojų praktinę veiklą.

Pirmininkė – Tatjana Slebenkienė, direktoriaus pavaduota ugdymui, anglų kalbos mokytoja ekspertė.
Nariai:

  • Agnė Nagreckienė – anglų kalbos mokytoja metodininkė, užsienio (anglų) kalbos metodinės grupės pirmininkė;
  • Larisa Ignatjeva – pradinio ugdymo mokytoja metodininkė, pradinio ugdymo mokytojų metodinės grupės pirmininkė;
  • Svetlana Kostiuk – rusų kalbos mokytoja ekspertė, gimtosios (rusų) kalbos mokytojų metodinės grupės pirmininkė;
  • Larisa Galkina – informacinių technologijų mokytoja metodininkė, tiksliųjų mokslų mokytojų metodinės grupės pirmininkė;
  • Nijolė Gurjavienė – lietuvių kalbos mokytoja metodininkė, lietuvių (valstybinės) kalbos mokytojų metodinės grupės pirmininkė;
  • Liudmila Akulovič – tikybos mokytoja metodininkė, dorinio ugdymo, muzikos, dailės, kūno kultūros, šokio, technologijų mokytojų metodinės grupės „Harmonija“ pirmininkė;
  • Olga Lukauskienė – chemijos mokytoja metodininkė, gamtos ir socialinių mokslų mokytojų metodinės grupės pirmininkė;
  • Natalja Bovina – matematikos mokytoja metodininkė, klasių vadovų metodinės grupės pirmininkė.