Vasario 4 dieną „Santarvės“ progimnazijoje vyko apskritojo stalo diskusija „Tarptautinio ERASMUS+ bendradarbiavimo partnerysčių projekto „Mokytojas, kuriantis kokybišką, šiuolaikišką ugdymą(si), integruojant Ukrainos ir kitų tautų migrantų vaikus į Europos visuomenę“ aptarimas. Erasmus+ programos projektų aktualumas ir nauda paskatino susirinkti prie apskrito stalo „Uostamiesčio“, „Gabijos“, „Pajūrio“, „Santarvės“ progimnazijų ir „Žaliakalnio“ gimnazijos atstovus.
Buvo išklausyti pranešimai:
- Klaipėdos „Uostamiesčio“ progimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui Jolanta Paulienė. „Erasmus+ projektai. Kelias į įvairovę, galimybes ir siekius mokykloje“.
- Klaipėdos „Gabijos“ progimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui Aušra Gavšinienė. „Programos Erasmus+ iššūkiai“.
- Klaipėdos „Gabijos“ progimnazijos anglų kalbos mokytoja Irina Šaripova, „Mes visi esame ypatingi: specialiųjų poreikių turinčių mokinių įtraukimas ir parama klasėje ir už jos ribų“.
- Klaipėdos „Santarvės“ progimnazijos mokytoja Larisa Galkina, pranešimo tema – „Projekto „Mokytojas, kuriantis kokybišką ugdymą(si), integruojant Ukrainos ir kitų tautų migrantų vaikus į Europos visuomenę“ tikslai, vykdymas ir rezultatai“.
- Klaipėdos „Santarvės“ progimnazijos mokytoja Nataliya Polosuchina. „Tarpkultūrinis mokymas(is) ir kultūrų įvairovė klasėje. Įtraukios mokymo(si) aplinkos kūrimas, palaikant visus mokinius“.
- Klaipėdos „Santarvės“ progimnazijos mokytoja Agnė Nagreckienė. „Tautinių mažumų, migrantų ir pabėgėlių vaikų integracija į Europos mokyklas ir visuomenę“.
Diskusijos metu buvo daug įdomių klausimų ir pastebėjimų. Visi pritarė, kad dalyvavimas Erasmus+ programoje keičia mokytojų požiūrį į mokymą, praturtina žiniomis ir metodais, duoda galimybę gyvai susipažinti su skirtingų šalių švietimo sistemomis ir dalintis patirtimi.

